Glimt fra 1. mai i Sør-Aurdal
I år var Sør-Aurdal Arbeiderparti og Hedalen Arbeiderlag sin markering av 1. mai lagt til Begnadalen.
Dagen startet med solidaritetsmesse ved Ellen Oddveig Rudi i Begnadalen kirke.
Deretter gikk de frammøtte i tog ledet av Begnadalen og Bagn musikkorps.
Håvar Halvorsen holdt tale for dagen, og Catrine Hagen framførte appell.



Fra flaggheising på Hedalen barne- og ungdomsskole og Hedalsheimen































